Fanklubber

SønderjyskE Fodbold Support_logo

Homepage knap Facebook knap

INFO
SønderjyskE Fodbold Support er den officielle supporterklub for SønderjyskE’s herrefodbold hold. Supporterklubben blev stiftet 13. Juni 2004, under navnet Blue And White Support, og har siden fulgt holdet rundt om i landet. SønderjyskE Fodbold Support arrangerer blandt andet busture til udekampene, fælles opvarmning inden hjemmekampene, fandage og andre arrangementer.

SønderjyskE Fodbold Support støtter SønderjyskE på en festlig og fredelig måde. På busturene og ved andre arrangementer kan du se frem til mange hyggelige timer med andre SønderjyskE supportere i alle aldre. Det koster 200 kroner per år at være medlem i Supporterklubben.

Udover landets billigste busture får du også 10% rabat i SønderjyskE’s SupShop hvor der kan købes merchandise.

Udebane info fra Superliga klubber:
SønderjyskEBrøndby IF | Hobro IK | AC Horsens | Randers FC | Esbjerg fB | FC Midtjylland | FC København | OB | AaB | AGF | FC Nordsjælland | Silkeborg IF | Lyngby Boldklub

Formand Rasmus Bøtchiær Thomsen
Tlf.: +45 60 75 31 34
E-mail: rasmus@benny.dk

SønderjyskE Ishockey Support

soenderjyske-ishockey-support_logo

Homepage knap Facebook knap

INFO
Sønderjyske Ishockey Support er den officielle supporterklub for SønderjyskE’s ishockeyhold.

Supporterklubben blev stiftet i 1993 under navnet VIK Supporterklub, senere i 2004 kom klubben til at hedde SønderjyskE Ishockey Support. Sønderjyske Ishockey Support er til for at støtte SønderjyskE´s elitehold i ishockey verbalt, festligt og i en fredelig ånd med respekt for sporten.

SønderjyskE Ishockey Support arrangerer blandt andet busture til udekampe, teltfester og andre hyggelige arrangementer for medlemmerne. Supporterklubben tæller i dag ca. 750 medlemmer, og må regnes for at være Danmarks største ishockey supporterklub. Det koster kun kr. 180,- pr. år at være medlem i SønderjyskE Ishockey Support.

Udover landets billigste busture, får du også rabat i SønderjyskE’s SupShop og i supporterboden, hvor der kan købes masser af SønderjyskE-merchandise.

Formand Per Bjerregaard
Tlf.: +45 51 50 95 65
E-mail: perbjerregaard77@gmail.com

DE FANTASTISKE LYSEBLÅ (Herrehåndbold)

De FANtastiske Lyseblå_logo

Facebook knap

INFO
DE FANTASTISKE LYSEBLÅ er den officielle supporter-gruppe for SønderjyskE’s håndbold herre. Supporter-gruppen blev stiftet anno 2010, med formål at være et stabilt og mærkbart publikums-fundament, og at skabe grobund for et stærkt sammenhold blandt alle personer med interesse for herrehåndbold i SønderjyskE ved arrangementer som håndboldkampe, busture og andre arrangementer for børn og voksne i alle aldre, samt at udbrede kendskabet til håndboldkulturen.

Formand Henrik Jessen
Tlf.: +45 30 51 17 30
E- mail: BigH@bbsyd.dk

SønderjyskE Damehåndbold Support

Facebook knap

INFO
SønderjyskE damehåndbold support er den officielle supportergruppe for SønderjyskE’s liga håndboldpiger. Supportergruppen blev stiftet d. 2. april 2009, med det formål at støtte pigerne i medgang og modgang samt gøre udebane til hjemmebane. Lige nu er vi 40 medlemmer.

Vi vil fremover arrangere busture til udekampe så vi kan komme så mange af sted som muligt til at støtte pigerne, supporterfester samt andre spændende arrangementer. Det koster 250 kr. i året for voksne, 100 kr. for børn til og med 15 år og 175 kr. for folkepensionister over 65 år at være medlem af SønderjyskE damehåndbold support. Som medlem får du rabat på busturene, rabat på merchandise, gratis crepepapir til hver kamp, samt invitationer til arrangementer arrangeret af SønderjyskE damehåndbold support.

Formand Ninette Hansen
Tlf.: + 45 25 14 35 04
E-mail: ninette_hansen@hotmail.com

Del på de sociale medier:

Facebooktwitterredditpinterestlinkedintumblrmail
Hostet af: Danish Computer GroupUdviklet af: Copus